Review: Girl Of Today Lipgloss | Essence



Našla sam se pred Essence stalkom u DM drogeriji privučena novitetima, a lepa ambalaža i povoljna cena bile su više nego dovoljni da odmah uzmem jedan od ovih sjajeva za sebe. Mat, mat, mat. Ako ste mislili da je ovo prolazni trend, prevarili ste se. On traje koliko i mat karmin na usnama, a to je poprilično dugo. Sve kozmetičke kuće imaju ponešto od mat proizvoda u svojoj ponudi, tako da ni Essence ne zaostaje. Danas vam pišem recenziju o Essence Matt Longlasting Lipgloss-u, tj. mat sjaju za usne. 

Essence kaže: Kremasta mus struktura nove linije sjajeva za usne pruža dugotrajnu boju koja odlično pokriva i daje usnama baršunast mat izgled.

Izgled
Kao i svaki sjaj i ovaj je smešten u duguljasto pakovanje od kvalitetne prozirne plastike, koja otkriva predivnu nijansu sjaja, sa ispisanim crnim slovima brenda. Poklopac je u mat duhu, od crne mat plastike sa prepoznatljivim e na vrhu. Za aplikator ima sunđerčić koji je po meni malo veći, ali to ne predstavlja problem i proizvod se lepo nanosi na usne.



Pigmentacija i tekstura
U pitanju je mat, kremasta formula. Sam sjaj je nešto ređi nego klasični mat tečni ruževi i nije tako suv, već fino klizi po usnama, što ne iznenađuje pošto se radi o sjaju za usne, a ne karminu. Vrlo je pigmentovan, jedan sloj je dovoljan da se postigne obećana boja. Ono što ga razlikuje od karmina jeste to što se ova formula ne suši već ostaje kremasta na usnama, što znači da se vrlo lako skida i nema neku veliku postojanost. Još nešto što je moglo sa mat karminom je da se usne vizuelno povećaju izlazeći malo izvan linije usana, a sa ovim sjajem ne može jer se prosto previše lako skida, tako da previše rizikujete. Mene miris podseća na zagorelu karamelu, ne dopada mi se, ali se oseća samo dok se nanosi. Ono što moram reći je da je sjaj sladak kada se lizne… e to možda nije baš najbolje za sladokušce.



Ostale nijanse
U ponudi su 5 nijansi: 01 La Vie Est Belle - svetlija roza boja, 02 Beauty-approved! – ovo je ona boja “prirodna boja usana” samo lepša, 03 Girl Of Today – tamna prljavo roza boja, 04 Ready, Set, Impress! – kao neka crvena boja koja vuče na roze, 05 Simply Be An Icon – tamnija ljubičasta. Moj je broj 03.

Utisak
Nešto novo za mene. Za one koji ne vole suv osećaj na usnama, a vole mat efekat, ovo je prava stvar, takođe, završni izgled nije u potpunosti mat već ima malo sjaja. Smatram da je pakovanje klasično tako da nisam nešto posebno oduševljena njime, međutim boja je zaista lepa, tako da je to plus kao i cena za ovakav sjaj. 

INFO
Proizvođač: Essence
Cena: oko 300 RSD
Količina: 5ml

OCENA
★★★★
_______

17 comments:

  1. Ja sam kupila svjetliju nijansu, ali nisam zadovoljna s njim. Pigmentacija je lijepa al ne nanosi se ravnomjerno na usne nazalost

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  2. Hello dear,
    I like the colour of this lipstick!! Nice post indeed :)
    ✿⊰✽⊱✿ That's Amore Blog ✿⊰✽⊱✿

    ReplyDelete
  3. Divna recenzija, mislim da ću si nabaviti jedan ovakav :D.

    Posjeti i zaprati me na: https://worldofjustanidem.blogspot.ba

    ReplyDelete
  4. Oduševila si me fotkama!Divne su!Savršeno si nam pokazala proizvod!Baš planiram kupiti ovaj mat sjaj,tako da mi je trebala ova recenzija! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <--------- novi post

    ReplyDelete
  5. I just love that color…
    want it..
    kisses from
    Mayse's Modamour
    P:S. if you want we can follow each other ...

    ReplyDelete
  6. Nisam ljubitelj ovih lipglosova ali ova boja je savrsena, zaista sam odusevljena, i na osnovu ove recenzije definitivno razmisljam o tome da nabavim jedan i za sebe

    http://thestoryofagothic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Lipgloss je presladak! ❤

    ilvasworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Beautiful shade! looks like a good lipstick! =)


    - Cielo
    Mermaid in Heels

    ReplyDelete
  9. Such a pretty shade. I need to try this one.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Wow, tvoj blog je stvarno cool. Zapratila sam te pa ako želiš uzvrat.
    Što se tiče essence stvarno imaju divnu kolekciju jesen-zima i mnogo sam oduševljena. Kako dizajinom tako i kvalitetom pojedinih proizvoda. Njihovu mat kolekciju još uvijek nisam isprobala jer imam problem sa suhom kožom pa se ne usuđujem, ali kako sam pročitala da su pogodni i za suhe usne rizikovaću, jer mi se mnogo sviđa. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  12. Essence ima jako dobrih i uz to pristupačnih proizvoda, svako može pronaći nešto za sebe. Olovke za usne su im vrh, imam skoro cijelu kolekciju i koristim ih svakodnevno. A što se tiče tvog bloga ostala sam oduševljena :))
    http://prvipostadress.blogspot.ba/

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫