B.U. In Action Contest


Dare to live active without the filter! New BU contest post is finally online and now you can choose strong, ICanFly, powerful, passion, confident, GetSetGo, balanced, playful and/or NeverGiveUp by showing the world your active side. PS: I want to see your photos so send them to blog.fashionspell@gmail.com.  For more text, translate on your language and read it below. ˇ
_______
Znam da mi je trebalo dosta vremena, ali kao što naslov konkursa kaže In Action, odlučila sam da se aktiviram i bacim u akciju što se tiče postova i bloga jer sam ga zaista mnogo zapustila. Ono što je najgore je to što imam isplanirani raspored, ali ne i vremena da ostvarim sve to. Nadam se da će se to uskoro promeniti jer ako se nešto želi onda se i nađe vreme za to. 

Usudi se da živiš aktivno bez filtera!


Kada je bio poslednji put da si igrala kao da niko ne gleda? Da si osetila strast koja struji tvojim venama? Da su tvoje noge cele noći pratile ritam muzike? Da si trčala dok nisi bila mokra do gole kože? B.U. te poziva da pokažeš način na koji kanališeš svoju energiju, otkriješ svoju unutrašnju aktivnu junakinju i pošalješ poruku svetu fotografijom! Postavi svoj selfie, pokaži svoju aktivnu stranu i pridruži se #BUnofilter konkursu kako bi osvojila vredne nagrade! Samo pokaži svoje In Action raspoloženje zajedno sa #BUnofilter fotkom!


Novi BU konkurs post je konačno online, a ovog puta se bira svoja aktivna strana u In Action raspoloženju. Kao što možete videti gore na slikama, ja sam odabrala strong, ICanFly, powerful, passion, confident i GetSetGo. Što se tiče ostalih raspoloženja ona su balanced, playful i NeverGiveUp. Sve ukupno ih ima devet. Mnogo bih volela da vidim vaše slike u nekom od ovih raspoloženja, a slike mi možete slati na blog.fashionspell@gmail.com. Prošli Golden Kiss konkurs možete videti ovde.
_______