Stardust


I must confess that I'm really impressed by this look. I'm not such a big fan to wear boho style but this looks so good if you ask me. I think that boho style is taking my heart. Anyway, I combined white boho blouse, pink jeans with stars and white shoes.
_______
Kada sam videla ove farmerke znala sam da moram da ih imam i da će biti odlične za neku kombinaciju. Međutim, ono što nisam znala jeste da će pink pantalone sa zvezdicama biti malo teže za sklapanje te neke kombinacije. Na kraju sam uspela i neverovatno sam srećna i zadovoljna kako je sve ispalo. Ukombinovala sam ih sa boho belom bluzicom koje se ove sezone baš mnogo nose, belim potpeticama, a od detalja sam stavila dugačku ogrlicu sa priveskom srca i sat. Ništa preterano. Uglavnom, od svih svojih outfita predstavljenih na blogu priznajem da mi je ovaj najdraži. Inače nisam baš neki veliki fan boho odeće, ali mislim da se polako probija kroz moje srce. Videćemo vremenom šta će biti. Da li vi volite boho style?
Shine On,
Jasmina Di, x.

Shop Similar:









Top: Yokoo | Jeans: Bonprix | Shoes: NS | Necklace: Random | Watch: Random
_______

13 comments:

  1. Divan outfit draga! Košuljica mi se jakoo sviđa :)

    Milica's diary

    ReplyDelete
  2. U look really cute!

    silvervea.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Koošuljica je predivna!


    Moj blog: http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  4. Kosulja je predivna!

    https://dzaniica.blogspot.ba/
    xx Dzaniica

    ReplyDelete
  5. Inače nije nešto što bih nosila, ali tebi tako dobro stoji!
    Baš ide uz tebe i oduševljena sam kako si to kombinirala, prekrasno ♥

    ReplyDelete
  6. Baš mi se sviđa, nekako chic i originalno. Cipele su mi isto presuper. :)♥

    ReplyDelete
  7. Ja obozavam boho stil, a ti si bas lepo iskombinovala pantalone :-)
    Odlicne su <3

    NOVI POST NA MOM BLOGU :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/08/two-pieces.html

    ReplyDelete
  8. Divan outfit! Jednostavan je, a opet u neku ruku djeluje elegantno. Hlače su zbilja preslatke, dopada mi se boja :)
    Pogledaj novo kod mene: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Prelep post, kosulja je savrsena! ♥

    New post: http://marinailes9.blogspot.rs/2016/08/crop-top.html

    ReplyDelete
  10. Lepa kombinacija, bluza je preslatka! xox
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/2016/08/affordable-and-chic-home-office-in-5.html

    ReplyDelete
  11. so pretty! I love your off-shoulder top gorgeous!

    xx
    Rica | www.sassycebuannachic.com

    ReplyDelete
  12. Cool outfit, your pink jeans and white top look great together!

    Kim
    www.thebeachedbrunette.com

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫