Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Spring Fashion Trends 2016

All ready? Set? Go! Spring posts are finally here and in first I bring you spring trends, as usual. I decided to show you 5 trends which I'm sure you will like and definitely wear. For photos and more text, translate on your language and see/read it below.ˇ
_______
Ne znam kako je kod vas, ali kod mene pada kiša i ekstremno mi je teško da pišem ovaj post jer nema sunca, cvrkuta ptica, toplog vazduha niti ičeg što bi dalo neki znak da je proleće, a i meni neku varnicu inspiracije. Ali, nadam se da će barem ovi topli i veseli trendovi (koje sam birala na osnovu toga što bi nosile i što bi vam se dopalo) ulepšati nekome od nas ovaj kind-of-fall dan i dati neke ideje za outfit kombinacije koje bi mogle da pokažemo čim nam se sunce vrati i učini nam tu čast i zasija. Inače, na Famozi je moj članak o modnim komadima koji nikad ne izlaze iz mode, pa ako je neko zainteresovan, može da ga pročita.                              
  Hello, Spring,
Jasmina Di, x.
TEKSAS MINI SUKNJE
Što se tiče džinsa, nekako sam uvek u početku bila u stilu 'ne', ali vremenom me uvek osvoji. Ne znam zašto mi se to dešava kada sam uvek 'oh, da' za farmerke. Prsluci, jakne, haljine i sad na vrhu piramide - mini suknje. Gledam tu sliku iznad i mislim 'da, može, ovo nije loše' . Uostalom, kada se vratim nazad u detinjstvo sećam se da sam ih nosila i da su mi davale neku posebnu moć. Džins je ipak džins, jednostavan, a moćan i najbolje je to što se ovaj trend može kombinovati sa bilo čime i sa bilo kojom bojom.

CVETNI PRINTOVI

Ovaj trend se i dalje drži, pa ćemo ga viđati i ove sezone. Mislim, kakvo bi to proleće bilo bez cvetnih printova? Pomalo mi je i smešno... zar cvetni print nosimo samo kada je proleće jer nas ono asocira na cveće? Ili se neko ipak usuđuje i nosi ga i zimi? U svakom slučaju, trend je tu i ne može biti bolji za dočaravanje da je proleće tu i da volite cveće. Što se tiče odeće, moj lični izbor bi bili crop topovi jer se savršeno uklapaju za suknjama, džinsom i svime, a vaši?

VERTIKALNE PRUGE
Pruge su aktuelne i ove godine, ali caka je u tome da su se modni dizajneri ove sezone odlučili više za vertikalne pruge. I dalje ih možete naći na svim komadima odeće, a najbolje je to što nas one izdužuju što je razlog više da ih volimo. Takođe ne podsećaju toliko na mornarski stil što je svima, sigurna sam, prva asocijacija kada vide horizontalne pruge. Naravno, nema ništa loše u tome, ali mala promena nije na odmet, zar ne?

SVILENE (BOMBER) JAKNE

Kao što sam i predvidela, ove bomber jakne su postale pravi trend i bukvalno je svaka osoba poseduje! Prava su atrakcija za prolećne dane, a interesantno je to što se mogu naći sa raznim printovima i natpisima na leđima. Uglavnom su pastelnih boja i mislim da bi rose quartz boja bila idealna. Pomalo podsećaju na sportske jakne, ali hej, u tome je njihov šarm. Znam da želite jednu ili dve, zato ih što pre stavite na sam vrh liste želja jer njih nikad dosta, barem ove sezone.

GOLA RAMENA
Nešto što je već počelo da osvaja srca Beograđanki jesu gola ramena. Skoro pa svaka druga devojka nosi ovaj trend koji je veoma simpatičan, senzualan i privlačan. Naime, postoje dve vrste. Prva je ova kao sa slike gola ramena, pokriven vrat, a druga je skroz gola ramena što bi se nazvalo čamac bluza/majica. Ako se odlučite za bilo koju vrstu, nećete pogrešiti. Takođe, ako se odlučite za ovo, možete pogledati onda i karmen bluze koje takođe trenduju. 

Dopada li vam se neki trend? Posedujete li nešto od ove odeće?
_______

16 коментара:

  1. Tekas mini suknje su mi uvek IN. I rado ih nosim kao i cvetne printove. Odlican post draga Jasmina <3

    ОдговориИзбриши
  2. Prezanimljiv post!

    Pratim te kako si i predložila na mom blogu!
    http://redheads-diary.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicna ideja za post. Cvetni printovi i gola ramena su kod mene uvek dobro dosli. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post! Teksas suknje su sada potpuni hit i mislim da su zaista must-have za proleće! ♥ http://everythinggirlneedstoknow.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Hello,
    I like the bombers and your jumper that I prefer with the neck :)
    http://thatisammore.blogspot.it/
    That’s amore ♥ ♥ ♥

    ОдговориИзбриши
  6. loving the last top, with the knit detail. lovely post jasmina
    simplylovebeingme.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Obožavam cvetni print, a sada mi se dopadaju i vertikalne pruge i teksas suknjice. Nisam ih nosila godinama, od kada sam bila mala, jer sam nekako uvek u šotsevima tokom leta, ali volela bih da kupim jednu, bar da je povremeno nosim. :)

    ОдговориИзбриши
  8. These trends are so cute! Lovely post!

    xo
    www.carinavardie.com

    ОдговориИзбриши
  9. I loved the striped shirt!

    xx LL

    www.lalouuula.com

    ОдговориИзбриши
  10. Wonderful post, love it! :)
    I invite you to my blog, maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Wow! Super si napravila ovaj post i svi daju mi se trendovi koje si izabrala. Stvari svugdje vladaju! :D Odlicno!!!

    https://catherinehere.blogspot.hr/?m=0

    ОдговориИзбриши
  12. I kod mene je ruzno vreme, tako da se ne nerviraj mnogo posto nisi jedina kojoj je potrebno sunce :D Trendovi su super, a po meni je cvetni print nesto najbolje na svetu :) Sve pohvale za tebe <3

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Svidjaju mi se trendovi koje si odabrala, pogotovo cvijetne printovi <3

    http://dzaniica.blogspot.ba/ - new post xx

    ОдговориИзбриши
  14. dopada mi se! imas stila!

    isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...