Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Winter Fashion Trends 2017

Photos: pinterest.com
Ima baš dosta otkad nisam pisala modne trendove, ali evo me sada opet sa onim najzanimljivijim. Nekada sam, kao što znate, sa ovim postovima otvarala sezone godišnjih doba, ali to mi se nekako izgubilo iz fokusa. Ove zime vam predstavljam osam modnih trendova koji su neki već i dospeli do srca ljudi. Da li ste spremni da vidite trendove 2017-te?


NABORANE SUKNJE


One su prava odlika umerenog, ženstvenog stila koje vašu outfit kombinaciju čine veoma chic. Najzastupljenije su one do kolena tj. midi suknje, ali nose se i drugih dužina. Boje koje bih vam preporučila su bubblegum roza, metalik siva i smaragdno zelena.

JAKNE SA OVČIJIM KRZNOM


Jakne sa ovčijim krznom/kožom su trend ove sezone. One zapravo nikad ne izlaze iz mode, već se samo malo pritaje sve dok ne ugledaju svetlost dana ponovo. Verujem da su mnogo udobne i da su savršene za hladne dane. Ukoliko nabavljate neku samo gledajte da krzno bude veštačko.

SVILENE HALJINE SA TANKIM BRETELAMA


Sigurna sam da već znate za ovaj trend, a ukoliko ga ne znate shvatićete o ćemu se radi kada vidite sliku. Naime, svilene haljine sa tankim bretelama se trenutno mnogo nose, obično su otvorenog ili v-izreza i mnogi ih kombinuju sa običnim belim majicama ispod. Neki čak idu i korak dalje pa ih kombinuju i sa košuljama. Meni obe varijante super izgledaju, a vama?

ŠARENO KRZNO


Savršeni komad za zimu kako bi izgledali stylish i chic jesu bunde sa veštačkim krznom. Ali one šarene, sa nekoliko boja. Znam da ste videli kako ih mnogo blogerki nosi, a sada vam je  i jasno zašto. One su tu da običan i jednostavan outfit podignu na onaj high level. Po mom mišljenju, najbolje je da se kombinuju sa neutralnim bojama. Da li biste se usudili da nosite ovakav komad?

SOMOTSKE HALJINE


Nekada su bile rezervisane samo za noćne provode i večere, a sada se mogu nositi i preko dana. Ove sezone je sve dozvoljeno. Na modnim pistama manekenke su uglavnom šetale somotske haljine plave boje, ali ja ne vidim zašto ne se bi nosile i druge boje s obzirom da im je sada dozvoljeno da vide i svetlost dana.

 SVETLUCAVI ODSJAJ


Ovaj trend mi je jedan od najomiljenijih jer sija, duh... Ja sam izabrala haljine jer su mi one nekako najbolje, ali i ostale stvari izgledaju super. Zašto se ovaj trend izdvojio je taj što lurex odeća sija, ali ne preterano jer je ovo nešto blaža verzija šljokica. Sigurna sam da znate o čemu se radi. Pored ovog trenda, zajedno sa njim možete ukombinovati i džemper haljinu što sam sigurna da bi super izgledalo. Takav outfit možete uskoro očekivati na TFS-u.

TARTAN


Tartan je tkanina koju su dizajneri ove sezone odlučili da vinu u nebo. U pitanju je karirani (unakrsni) uzorak koji se ponavlja, sastavljen od kvadrata, pruga ili linija različitih boja, određene širine i redosleda. (x) Ja kada pogledam tartan odmah pomislim na uniforme iz škola jer učenice nose suknje te tkanine, hihi. Meni je okej, ali ne mislim da je ovo nešto što bih tako često nosila.

 PUFFA JAKNE



Ove jakne su pufnasto punjene i apsolutno mekane i tople. Dosta devojaka i nosi ovakve jakne, tako da sam sigurna da će vam se dopasti. Najzanimljivije su one na kojima su rukavi duži od same jakne. Meni se mnogo dopadaju, štaviše ja čak i imam jednu ovakvu puffa jaknu i zaista je fenomenalna.

Koji trend vam se najviše dopada?
PS: Prijavite se za Blippo Giveaway!
_______

1 коментар:

  1. Zanimljiv post, draga. Somotske haljine su moj omiljeni trend ove sezone i jako mi je drago što su sada primerene i za nošenje preko dana ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...