Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Prvi septembar: otišla sam na PLAŽU umesto na POSAO?!


Četvrtak. Prvi septembar. 2016. godina. Kada bih birala najbolji dan u svom životu, to bi definitivno bio ovaj. Izgleda da je tačno da nam se najbolje stvari dese kada ih ne planiramo i kada ih najmanje očekujemo. Osim što je bio najbolji, on je bio i najluđi dan, zato smo osoba koja je bila sa mnom i ja dobili nadimke Harli i Joker koji su verujem većini poznati iz Suicide Squad filma.

Ovaj epski dan je započeo kada smo Joker i ja zakoračili na stepenice koje vode do uzavrele kamene plaže. Na prvi pogled smo videli da nema mnogo ljudi, ali ipak smo odlučili da se udaljimo što više možemo. Svoje mesto pod suncem smo našli na kamenom pločniku gde smo polako hvatali i upadali u beach atmosferu. Naravno, prve fotke i selfiji na samom početku su bili obavezni dok smo još bili pod utiskom, puni energije i sveži. Dobro, priznajem da je početno bilo "slikaj za blog", ali vremenom se to izgubilo i promenilo u "slikaj za uspomenu". Svoj photoshooting smo nastavili u vodi koja je bila ice ledena, a svoje stvari smo ostavili na kamenom pločniku slobodno da se neko posluži njima. 

Kada nam je dosadilo slikanje (da, i to se dešava), trudili smo se da odemo što dalje u vodu, ali je bilo nemoguće podneti hladnoću pa smo na svakih nekoliko minuta pravili samo po jedan korak. Jako spor napredak, ali hej, barem smo mogli da proučavamo sitne ribe koje su plivale oko nas (ništa ne pitajte) i da nabadamo stopala na poveliko kamenje. Sigurna sam da bi to trajalo čitavu večnost da Joker nije krenuo iznenada da me prska. U trenutku nisam znala šta se dešava, mozak mi je na flash zablokirao, a srce stalo od iznenadnih hladnih kapljica. Međutim, kada sam se sabrala, uzvratila sam napad nazad i iskoristila trenutak da pobegnem. Kada sam se okrenula, videla sam da ide za mnom i da mi je za petama. Nije mi bilo spasa pa smo započeli bitku prskanja. Jeste, voda je bila hladna, ali od smejanja i dobre zabave hladnoća nije bila uopšte primetna. 

Uglavnom, naša bitka prskanja je prekinuta od strane jednog čoveka koji nas je zamolio da mu dohvatimo mrežu koja se odvezala. Ne bi bio nikakav problem da voda nije bila tako hladna i da nismo bili OBUČENI. To je bilo neočekivano, ha? S obzirom da sam bila već polu mokra pristala sam da je dohvatim jer zašto da ne? Na sreću, mreža nije otišla daleko pa sam se do gole kože pokvasila samo do struka. Jokeru je bilo mnogo smešno jer je upravo to bilo ono što nisam htela da se desi pošto sam htela da iskoristim lokaciju i slikam outfit. 

Kako bih prebolela to što se desilo odlučila sam da kupim somersby, ali divnog li mesta, oni to uopšte nemaju. Na predlog prodavačice uzela sam carling koji je dosta sličan somersbyju, sela na plažu i uživala u toplim sunčevim zracima. Tu smo sedeli možda jedno pola sata, sat, a onda odlučili da idemo da se prošetamo oko cele plaže. Kako ne bih nosila flašu u ruci, krenula sam da popijem ono malo što je ostalo, a onda sam videla pčelu u njoj. Zar to nije sjajno? Pijem piće dok pčela pliva u njemu. Uglavnom, oslobodila sam je i odletela je čim su joj se krila osušila, a mi smo nastavili dalje sa našim planom.

Obišli smo celu plažu i povremeno ostajali na nekim delovima koji su nam delovali zanimljivo. Svi su bili prelepi osim onog jednog gde su bile žabe. Sreli smo i onog čoveka kojem je mreža pobegla, naišli na nekoliko kafića, trkali se po stazama (Joker je pobedio), peli se na skakaonicu, posmatrali ljude kako voze pedalino, jeli da povratimo energiju, tražili neku prodavnicu da kupimo vodu i još dosta ne tako bitnih stvari. Kada smo se vratili na naše staro mesto, odmah smo primetili da ima duplo više ljudi, ali nama ni to nije bio problem pa smo svejedno opet krenuli u vodu obučeni.

Nastala je ista situacija kao i kad smo prvi put ušli u vodu, dakle, bitka prskanja, ali ovog puta do gole kože i na jači level. Bilo je zabavno i ludo. Kada smo napravili dil da prestanemo tek tada sam mogla da vidim rezultat. Mokra od glave do pete. Čak i kosa, ejj. Joker je mislio da će pobediti, ali završio je isto kao i ja, a to je skroz natopljen vodom. Mislim da se to desilo jer sam mu rekla da "leto nije potpuno, ako barem jednom ne uđeš u vodu da plivaš". Zato sam, pošto sam već bila mokra i u vodi, otišla da plivam i upotpunila svoje leto. Neko pliva sa delfinima, a ja, eto, sa ribama i žabama. Ostalo vreme smo proveli bacajući kamenčiće u dalj i praveći žabice (napravila sam jednu, haha). 

Kako je vreme odmicalo, polako smo se sušili, ali nismo se dovoljno osušili jer kada smo krenuli i dalje smo bili dosta mokri. Joker i ja smo napustili ovo mesto sa osmehom na licu, dok su se svi ljudi okretali za nama čudno nas gledajući. Da događaj bude još dramatičniji, malo glasnije sam rekla da 'mi je bilo divno i da ću se ponovo vratiti' ne obraćajući se nikome posebno. Uglavnom, kada smo stigli do auta, Joker je morao da proveri da li ključevi rade pošto je, verovali ili ne, ušao u vodu sa njima. Na sreću, sve je bilo u redu pa smo krenuli i ostavili ovo mesto iza nas slušajući Je Veux i Ego. Ali vratićemo se. Opet.

Da li želite još ovakvih lifestyle postova?
_______

5 коментара:

  1. Divan post! <3 I ja bih sada na plažu. :)

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------ new post

    ОдговориИзбриши
  2. E da je meni sutra plaža a ne škola :) Vidim da si se lijepo nauživala i ismijala <3

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  3. Vau!Predivno si ovo napisala!Post je bio odličan!Koliko si samo dogodovština proživela u samo jednom danu!Uživala sam čitajući!Dobro pa pčela nije nikoga ubola!Nadimci su vam veoma zanimljivi!Da li će izaći taj polu-mokar outfit post? :D ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Iskreno, iako sam otvorila blog zarad beauty i makeup postova i saveta, ja sam veliki ljubitelj ovakvih zivotnih prica. Ovo je zaista jedan jako uzbudljiv tekst u kom sam ja uzivala! Vidim da si se lepo provelaaaa, i da su svi ovi dozivljaji pozitivno uticali na tebe i produkovali ovako specifično dobar post!

    Novi post na mom blogu <3 --> http://thestoryofagothic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...