My Bucket List


It's really hard to start to make the bucket list, but once you start you can't stop because there are a tons of things you want to experience and see in your life, like million things. In this post you can read only 15 things from my bucket list in three categories (life milestoneentertainment and travel) which I want to complete before 2017. comes.
_______
Ko bi rekao da je sastavljanje bucket liste taaako teško? Razume se da ona podrazumeva milion stvari koje želimo da uradimo i baš zbog toga je teško odlučiti se šta staviti prvo, ali kada jednom krenete da pišete, tu onda nema stajanja. Onda samo uzimate papire jedan za drugim i popunjavate ih.  Kao što ste pročitali u ovom Offline Life postu u jednom trenutku sam dobila viziju za bucket listu i odlučila da je ostvarim. Ja sam veoma zadovoljna kako je sve ispalo, a vi ćete rezultate upravo moći da vidite.

U postu možete pročitati 15 stavki sa moje bucket liste koju sam pre svega podelila na tri kategorije: life milestone, entertainment i travel. Stavke sam pisala gde jedna ne može bez druge, recimo, da bih otputovala negde van svoje zemlje treba mi pasoš, zato je prva stavka pravljenje pasoša (ps: već ga imam, ali nisam imala srca da pišem dalje sve dok to nisam zapisala).

Sada pre nego što pomislite da pišete ovom taktikom, preporučujem vam da odmah odustanete jer nema šanse da se setite svega u datom trenutku, a mislim da je i zabavnije pisati sve pomešano jer morate da tražite ostvareno što je još zabavnije! 

Šta je bucket lista?
Bucket lista je lista na kojoj pišete šta sve želite da uradite, ostvarite, iskusite, probate tokom svog života i vremenom to ispunjavate. Čisto sumnjam da ima osobe koja ne zna šta je to, ali opet da objasnim.

FEW THINGS FROM MY BUCKET LIST

 Life Milestone
ofarbaj se u plavo;
nauči da voziš auto;
bloguj minimalno 5 godina;
budi tečna u engleskom;
budi aktivna na jutjubu;

Entertainment  
posmatraj zalazak/izlazak sunca;
imaj spa dan/noć;
posadi drvo;
idi na manikir;
izmisli svoju pizzu od nule;

Travel 
napravi pasoš;
idi na putovanje kolima po Srbiji;
idi negde na odmor;
provedi Novu godinu u stranoj zemlji;
neplanirano otputuj negde;

Šta se nalazi na vašoj bucket listi?
_______

17 comments:

  1. Volim ovakva stvari. Ja svoju listu pravim 31. decembra za narednu godinu a 1. januara štikliram sve što sam ispunila iz prethodne godine. Slatko mi je kada to vidim da to još neko radi. :3

    Novi post je na blogu http://mirjanasite.blogspot.rs/2016/08/wishlist-1-dresslink.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volim i ja, baš je nekako zabavno. Mada, bilo bi još zabavnije kada bih mogla samo da spustim prst ili da bacim kocku i da ostvarim odmah tu stavku gde stane. :D

      Delete
  2. Volim ovakva stvari. Ja svoju listu pravim 31. decembra za narednu godinu a 1. januara štikliram sve što sam ispunila iz prethodne godine. Slatko mi je kada to vidim da to još neko radi. :3

    Novi post je na blogu http://mirjanasite.blogspot.rs/2016/08/wishlist-1-dresslink.html

    ReplyDelete
  3. amazing!

    http://silvervea.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Odličan post!Odlična ideja za post.Mnoogo je sladak papir koji (predpostavljam) si napravila.Vidi se da imaš stila. ♥♥


    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/2016/08/my-first-post-welcome-to-my-blog.html

    ReplyDelete
  5. Tvoja lista je super! Svaka ti cast kako si se setila nekih stvari :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo. Nekoliko dana sam smišljala i pisala, a najbolje (ili ipak da kažem najgore) je to da nisam još ni pri kraju. :)

      Delete
  6. Nice list!

    xx LL

    www.lalouuula.com

    ReplyDelete
  7. I'm glad you find it inspiring. Thanks, Irene! :)

    ReplyDelete
  8. Odličan post. Ovako, prvi put sam na tvom blogu i mene je oduševio. Sve, od izgleda blog do stila pisanja. Tvoj bucket ista je savršena. Učlanjena sam u tvoj blog, pa bih ti bila zahvalna kad bi uzvratila i ostavilamišljenje o mom blogu. Ako želiš posetiti moj blog, i pročitati moj novi post, to možeš uraditi klikom ovde.

    - Šehada xx

    ReplyDelete
  9. Aaa zanimljivo,ja sam već sada počela vežbati i učiti engleski,jer definitivno da posle srednje dolazim kod svojih u Ameriku,sada mi je na listi da prođem odlična,ostalo me malo manje zanima ili me uoošte ne zanima,ahah!A tvoja lista je zaista predivna,i nisi jedina koja teško sastavlja bucket listu,sigurno sam gora od tebe , imam preko 100 ideja i kada konačno sednem da napišem odjednom mi stane mozak i zablokiram skroz..haha ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs

    ReplyDelete
  10. Ideja pravljenja bucket liste je stvarno odlična, vidim da si ti svoju jako lijepo ukrasila. Ja se također imam želju ofarbati u plavo, ali nikako da to ostvarim. Simpatično mi je kad vidim da ljudi to rade, no želje koje ja imam zasigurno neću moći ostvariti do sljedeće godine, a pitanje je hoću li ih ostvariti i za vrijeme cijelog života, stoga ih ja baš nemam običaj ispisivati.
    Ako želiš, pogledaj novi post kod mene: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ajme kakva super stvar!Definitivno imaš predivne planove,i ovakvi postovi su mi prefora!Ja se nadam da ćeš svoju listu barem do pola ispuniti,jer i to je veliki uspjeh.Super post kao i cijeeli blog!Zapratila sam te.♥♥♥♥


    Ako želiš pogledaj moj blog.
    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫