Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GlamBox | July 2016


How can you just not love GlamBox?! You don't know what's that? Whaat? Okay, that's montly box full of super-duper cosmetics and this month I'm sharing with you what I got. For photos and more text, translate on your language and see/read it below.ˇ
_______
Znači, prošlo je ravno godinu dana od mog poslednjeg (i jedinog) GlamBoxa. Ne verujem da vreme tako leti, a još više ne verujem da nisam pre naručila neku GlamBox kutiju pogotovo jer sam bila oduševljena proizvodima (i dalje sam!) koji su činili julsku kutiju 2015. godine. Ne mogu reći da je ista situacija i sa ovom kutijom jer ova kutija me je oduvala. Blago rečeno. Kada pogledate u nju, prvo što ćete primetiti su raznobojna pakovanja veselih boja, a verujem da će vam za oko zapasti i Wellness Breakfast. On je inače iskorišćen za dekoraciju posta Dear Jasmina, a odmah zatim slatko pojeden. Ali da se vratim ja na proizvode... ispod možete videti spisak ovomesečne GlamBox kutije, a u nastavku opis i moje mišljenje za svaki proizvod. 

GlamBox, Jul 2016
Summer&Spice raskošna parfemska krema;
Batiste suvi šampon;
B.U. In action active release dezedorans;
B.U. In action krema za tuširanje;
Estar balzam za usne;
Ultra energetska krema;

Šta je GlamBox?
"GLAMBOX je kutija koja se sastoji od 5 - 6 uzoraka luksuzne kozmetike i wellness proizvoda koje naši eksperti, prateći modne trendove u svetu, svakog meseca biraju specijalno samo za Vas. Ova kutija, dostavljena direktno do vrata Vašeg doma, otkiće Vam svet najbolje i najnovije kozmetike koju svet nudi, i pruža Vam priliku da lično probate i testirate ove proizvode, sve u udobnosti Vašeg doma, sami ili sa društvom. GLAMBOX kutija je savršen poklon Vama ili Vašim voljenima! Budite trendseter i idite korak ispred svih, jer je GLAMBOX najveći hit u svetu kozmetike." - GlamBox Portal



"Summer&Spice raskošna parfemska krema za mekane ruke satima širi neodoljive mirisne note oko tebe, a pritom ne masti ruke. Dostupne su u mirisnim notama #LOL sa tahičanskom vanilom i #OMG sa zavodljivim jasminom." Bočica je možda božanski savršena i divna, ali miris mi i nije baš nešto. Više bih volela da sam dobila kremu od vanile. #VanillaLover • 75ml • 249rsd •



"Batiste suvi šampon omogućava efekat čiste, osvežene i uredne kose, pruža lakše oblikovanje dajući kosi fenomenalan miris, volumen i negu." Ovo je i uvek će biti fenomenalna stvar. Jako sam se obradovala kada sam ga videla u kutiji jer mi je odmah sinulo da ću moći da ga nosim u torbi jer ovo pakovanje može da stane. On kao i uvek odlično obavlja svoj posao.• 50ml • 210rsd •


"B.U. In action active release dezedorans sprečava neprijatan miris i znojenje. Inovativna tehnologija postepeno i kontrolisano oslobađa aktivne sastojake i tako štiti i do 48h." Kao i Batiste šampon i ovaj dezedoran sam odmah rezervisala za torbu. Praktičan je, odličan i prijatnog mirisa. Kad već spominjem B.U., ovde možete pogledati prvi B.U. No Filter Contest post, a uskoro će doći i drugi B.U. In Action. U konkursu možete učestvovati ovde• 150ml • 280rsd •


"B.U. In action krema za tuširanje limun & vanila obogaćena je hidratantnim patentom koji pruža osećaj hidrirane i glatke kože." Ovo mi je najbolji dobijen proizvod ovomesečne kutije. Krema za tuširanje od vanile i limuna (naglašavam vanilu) je predivna, baš opušta i prosto uživam u mirisu. To je pravi raj. Sve pohvale. • 250ml • 230rsd •


"Estar balzam za usne je namenjen hidrataciji, regeneraciji i lepšavanju. Sadrži biljna ulja, putere i ekstrakte koji redovnom upotrebom utiču na volumen i ističu konture usana. Teksturu čini mekom i glatkom. Upotrebljavati dva puta dnevno. " Ovaj balzam predivno miriše i obožavam da ga koristim. Jedino je bezveze što može samo dva puta dnevno kao što i piše u opisu. Miriše na čokoladu što je divno, a takođe odlično hidrira usne što je plus. • 4.5ml • 540rsd • 



"Ultra energetska krema sadrži 80% filtrata puževe sluzi i to je svrstava u ekskluzivnu negu i obezbeđuje visoku učinkovitost." Na znam kakav miris zamišljate kada pomislite na puževu sluz, ali moram napisati da je totalno super. Ova gel krema mi se mnogo dopada i čini mi se da obavlja ono za šta je zadužena. Moram da napišem da je nekako vlažna, ali takva valjda mora biti s obzirom da je napravljena od puževe sluzi. I nemojte da se brinete, brzo se upija iako je vlažna.  • 50ml • 210rsd •



Uzorci ovomesečne kutije:
Ziaja sensitive skin noćna krema za učvršivanje sa umirujućim dejstvom  za suvu i osetljivu kožu uklanja crvenilo i peckanje, regeneriše, učvršćuje i zaglađuje.
Ziaja jasmin 50+ noćna krema za sve tipove zrele kože koja utvrđuje i sprečava gubitak elastičnosti, izravnava bore i hidrira.
Carroten mat look krema za lice SPF 30 štiti od ultraljubičastog UV i infracrvenog zračenja. Matira masne delove lica, ima laganu i nemasnu teksturu idealnu za svakodnevnu upotrebu pre šminke.
Magic tan & protect krema SPF 20 ima unapređen sistem fotostabilne UV zaštite. Jedinstveni patent 3ple action tan booster podstiče prirodne procese tamnjenja i boju čini trajnijom. Održava prirodni nivo hidratacije i sadrži svetlucave perle koje ističu preplanuli ten.
Kozije mleko krema za ruke i nokte za suvu kožu intenzivno hidrira, pomaže jačanju noktiju i sprečava listanje i lomljenje.
Kozije mleko dnevna krema za lice intenzivno vlaži kožu, hrani i podržava prirodnu ravnotežu.
Kozije mleko losion za telo zahvaljujući formuli 'voda u ulju' ravitalizuje, omekšava i vlaži kožu.
Ziaja kremasti gel za tuširanje na bazi svile nežno čisti kožu ostavljajući je glatkom i mekom. Učinkovito hidrira i ostavlja ugodan miris.
Ziaja kremasti gel za tuširanje od narandže omekšava kožu i intenzivno hidrira.

Kako vam se čini ovomesečna kutija? Koji proizvod izdvajate?
▶ GlamBox: June '15
_______

33 коментара:

  1. Istu kutiju sam i ja narucila i odusevila sam se koliko je bila dobra junska kutija za razliku od prethodnih :D Odlican post kao i uvek <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se sa tobom. Ovom kutijom su definitivno oduvali. :)

      Избриши
  2. Odlican postPosle tvog posta sam rešila da naručim kutiju za avgust!!!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Beautiful post my dear! Amazing blog! NEW POST http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/07/mandy-lashes.html Please view the post and leave a comment in my blog ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  4. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris
    We follow your blog, please Follow our return
    All entries will receive a corresponding Awards has your blog

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post! Ja sada mogu samo da plačem dok jednog dana(nadam se) glambox ne dospije i u Hrvatsku :(

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post, jako mi se sviđa glambox <3

    http://doroty4.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Proizvodi izgledaju odlično i tvoje prelijepe forografije čine da izgledaju još bolje! :)
    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥-new post :)

    ОдговориИзбриши
  8. Sami super proizvodi! Dobro je, da dobiješ i uzorce kao extra- to je odličan način da se isprobaju neke nove stvari :) xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.si/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista jeste super. Isprobaš ih i ako ti se svide kupiš ih u full veličini. :)

      Избриши
  9. Jako mi se svidjaju ovi proizvodi i imas super blog

    Bilo bi mi drago da pogledas moj prvi post jer sam tek pocela sa blogovanjem.Hvala unapred :)
    http://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Odlicni proizvodi,mnogo mi se svidjaju! <3

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  11. Lijep pozdrav draga! Imas odlican blog, ja sam ga sada zapazila! Super paketic sa puno odlicnih stvarcica!Ja sam te zapocela pratiti na GFC-u #268, bilo bi mi drago da uzvratis! Ostanimo u kontaktu i podrzavajmo se u ovom blogosvijetu!
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Wonderful review! Very nice blog :)

    Let me know if you'd like us to follow eachother on GFC and Google + and keep in touch
    Come visit → PANAMA ASTI


    Have a nice day !

    ОдговориИзбриши
  13. Amazing products! I love B.U. :)
    Kisses
    http://universodamarta.blogspot.pt

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican post, slike su jako lijepe i bas kreativne :)
    Ne svida mi se samo sto Glam box uvijek stavlja iste proizvode, mislim prvenstveno na Batist sampon :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  15. Proizvodi baš izgledaju zanimljivo, da budem iskrena nisam niejdan probala, ali sam čula da je batist šampon za suho pranje kose odličan :D Inače slike su ti vrh

    dnevadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...