Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Offline Life #1 | May 2016


Welcome to my new post series where you can see what I'm doing in my free time when I disconnect from internet. Some of the things that I'm doing are reading books, listening to music and sometimes making a food, just to name a few. As for the other things, you would need to read a post to found out. For more text, translate on your language and read it below. ˇ
_______
S uzbuđenjem sam čekala kraj meseca kako bih objavila ovaj post jer je ovo nešto novo na blogu, a sad je konačno live. Toliko sam uzbuđena i srećna zbog njega da mi je jednom prilikom došlo da ga objavim još u drugoj nedelje maja, ali suzdržala sam se.

Šta radimo kada pritisnemo log out dugme, ugasimo laptop i diskonektujemo se iz virtuelnog sveta? Šta radimo kada ignorišemo pozive iz spoljašnjeg sveta i ostajemo ušuškani u svom domu? Znate šta radimo? Podignemo sve četiri u vis, odvrnemo muziku do daske, pijemo koktele i opuštamo se. Opuštamo se tako što upadnemo u vrtlog životnih dešavanja nama omiljenih likova, tako što pravimo hranu sa stranice koju slučajno otvorimo, tako što padnemo na krevet i bacamo vajb ljubavi i smeha. Zaboravimo na sve obaveze, prisećamo se dobrih citata zašto je dobro živeti i radimo one stvari koje su samo za našu dušu. Zato živeli i uživajte!

Ovo je moj offline život! Dobrodošli!

WATCHING: Pretty Little Liars
Trenutno gledam Pretty Little Liars i to šestu sezonu što bi značilo da ovu seriju gledam već šest godina. Da li je moguće, haha? Izgleda da jeste. Što se tiče ove sezone, prvo, drago mi je što više viđamo Alison, i drugo, Spencer me neverovatno nervira kao i njen novi dečko. Nerviraju me kao par inače su okej. Neću reći ko je u pitanju jer neko možda nije odgledao. Serija je fenomenalna i preporučujem je svima, ali čisto sumnjam da postoji osoba koja nije odgledala barem jednu epizodu. 

READING: 'The Count of Monte Cristo', Alexandre Dumas
Posle knjiga iz zimskih favorita, odlučila sam se za jednu težu knjigu i poprilično veliku. U pitanju je klasik svetske književnosti "Grof Monte Kristo" od Aleksandra Dime sa 943 stranice. Ovo je knjiga sa najviše stranica koja se našla u mojim rukama i ne mogu da dočekam da proživim sve događaje zajedno sa Dantesom, a mislim da to neće biti teško jer imam neprestanu želju za čitanjem i zato je ne ispuštam iz ruku. ... Pa, kad mi obaveze to dopuštaju.

LISTENING: Eurovision Song Contest
1944, pesma od Jamale (Ukrajina) je pobedila i pesma nije baš za prvo mesto, ali ono što mislim da joj je odnelo pobedu jeste poruka te pesme, a to je da se mržnja ostavi iza nas i da izgradimo bolju budućnost gde će svi živeti slobodno i srećno. Postoji dosta mržnje, dosta hejtovanja i nekim osobama čak i prija da budu zli, ali kao što Jamala kaže u pesmi "mislite da ste Bogovi, ali svi umiremo". Ti stihovi poručuju da smo svi isti, da svi imamo ista prava i da nas na kraju sve čeka ista stvar - smrt. Zato zašto biti zao? Zašto širiti mržnju? Budite humani, budite čovek. Što se tiče njenog scenskog nastupa, mnogo mi se dopalo to što svojim pevanjem kao vuče energiju sa bine, a onda daje život drvetu. To je zaista epski. 
Što se tiče ostalih pesama sa Evrovizije, pesme koje su mi se baš svidele jesu If Love Was a Crime od Poli (Bugarska), Goodbye (Shelter) od Sanje (Srbija) i Lighthouse od Nine (Hrvatska).

MAKING: Fluffy Strawberry Cake 
Kada nastupe ovi topli dani dobro dođe neka poslastica da pojača osećaj užitka na sunčevim zracima, a taj posao odlično obavlja ova pufnasta torta sa jagodama koju, verujte mi na reč, ne možete da prestanete da jedete sve dok ne pojedete sve. Lagana je, brzo se sprema i što je najvažnije - preukusna. Ukoliko vas zanima recept pošaljite mi email na jasminaxdimitri@gmail.com.

DOING: Enjoying in Music and Folklore
Kada dođe vreme za opštinsku smotru muzike i folklora, naravno da sam tamo. Ovaj događaj se održava svake godine i dolaze i iz okolnih mesta. Kao što znate, pre sam išla na foklor i zato mi je uvek zadovoljstvo gledati ih jer sam pomalo nostalgična.

LOVING: My New Bracelet
S obzirom da je moja srećna narukvica nestala već odavno, odlučila sam da je zamenim, a izbor je pao na ovu crvenu sa drvenim krstom. Mislim da je ona idealna jer je iz Soluna iz crkve svetog Dimitrija Solunskog i sigurna sam da će mi donositi sreću. 

Kako vam se dopada ovaj post? Šta vi radite u slobodno vreme?
_______

11 коментара:

  1. Post je divaaaan! Meni se najvise dopala sa Evrovizije pesma Douwe Bob- Slow down (Holandija lol). <3

    novi post je tu:
    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post. I ja baš volim Pretty Little Liars, ali nikako da nađm vremena da odgledam poslednjih nekoliko epizoda koje su izašle. :)
    Učlanite se na moj blog, uzvraćam-----> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  3. Prvi put sam na tvome blogu i oduševila si me.. Mnogo mi se sviđaju teme o kojima pišeš i kako ih provodiš u djelo. :)

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Fluffy strawberry cake is very delicious! I love the song "1944" and many others with the Eurovision 2016.
    Good and interesting post!

    ☆☆☆My blog "Demilla". Welcome!☆☆☆

    ОдговориИзбриши
  5. Super ideja,a i sam post :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicana ideja i sam post. 1944 je odlicna pjesma a volim i ja PLL :)

    https://dzaniica.blogspot.ba/ xx

    ОдговориИзбриши
  7. This is a great series! Your new bracelet is gorgeous & fluffy strawberry cake sounds so yummy, I love its name!!
    xx

    KayleeㅣJK's Dawn

    ОдговориИзбриши
  8. I ja obozavam PLL i jedva cekam novu sezonu, samo sto nije :)

    ОдговориИзбриши
  9. ppl gledam svakodnevno obozavam ih!
    molim vas kliknite ovde:
    http://www.romwe.com/Embossed-Faux-Leather-Trapeze-Bag-Light-Blue-p-160930-cat-692.html?utm_source=highheelpoodl.blogspot.rs&utm_medium=blogger&url_from=highheelpoodl

    ОдговориИзбриши
  10. Lovely post. I love pretty little liars so much even more than gossip girl or anything else. And your bracelet is so cute! You have a great blog, would you like to follow each other?

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...