Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New In: Slip On Sneakers


In today's post I present you my new babies that I absolutely adore! It's about slip on sneakers from my spring/summer wishlist which will be soon on the blog. For more text, translate on your language and read it below. ˇ
_______
U današnjem postu vam predstavljam svoje nove bebe koje apsolutno obožavam! U pitanju su slip on patike sa moje ovogodišnje prolećno-letnje liste želja koja će se uskoro naći na blogu. Patike koje vidite na slici iznad su patike koje su me zavrtele na prvi pogled i znala sam da moram da ih imam. I eto... imam ih! Rekla bih da jedva čekam da ih prošetam, ali istina je da sam to već uradila i... pa, stvorile su mi strašne žuljeve iako su jedan broj veće od onog koji obično nosim. Ali, nemojte da se brinete jer ova lepota od patika neće završiti bačena na tavan. Posle nekoliko nošenja i jednog trika, postale su najbolje i najudobnije patike u celom univerzumu! Ono što mi se najviše sviđa kod njih je to što su lakovane pozadi i što su na platformu (živela platforma)!

Shop Similar:


Kako se vama dopadaju slip on patike? 
PS: Bila bih više nego zahvalna ukoliko bi kliknuli na neki link gore (na patike).
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

10 коментара:

  1. Love your blog! I am following you on GFC and I hope that you will follow me too <3
    Kisses

    ОдговориИзбриши
  2. Great shoes! Love it
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Predivne su! Ja sam takođe kupila jedne juče, samo roze. ☺

    javelina03.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Predivne patike! :)

    P.S. Možete li, molim vas, da kliknete na ovaj link ----> goo.gl/Gz8pEm ? Hvala unapred! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Slip on patike su mi vrh, veruj mi da su i na mojoj listi zelja! :-)
    https://barbiegirl06.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Predobre patike!I ja hoću da ih kupim,mnogo mi se svidjaju 😁😁😁
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Predivne su moram i ja sebi kupiti jedne!

    http://dzannica.blogspot.ba/ xx

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...