Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shopping Tag

55 čitaoca!
Dobrodošli svi novi čitaoci na The Fashion Spell blog. Nadam se da ćemo se lepo zabaviti, a sada hajde da pričamo nešto na fashion jeziku. Za danas radim Shopping Tag za koji me je nominovala Jovana. Njene odgovore možete pročitati ovde, a moje u nastavku posta. 

#henribendel #illustrations

Pa 'ajde da vam otkrijem (ne)čari mog šopinga.


1. Koliko često ideš u šoping?
- Nedovoljno izgleda jer svaki dan padaju bombe na moj garderober jer nemam šta da obučem. Tipična ženska priča. Cure, razumemo se! ☺

2. Koliko u proseku traje tvoj jedan šoping?
Zavisi od toga da li idem samo da pogledam nove kolekcije ili da kupim nešto određeno. Ako je ovo prvo, onda po 1h ili 2h, minimalno pola sata, a ako je ovo drugo onda: uđem, kupim, izađem i gotovo.

3. Sa kim najradije ideš u šoping i zašto?
Sa najboljom drugaricom jer mogu da razgledam odeću koliko hoću. Uđemo na ista vrata i onda svaka ode na onu stranu koja je privuče (to zavisi od odeće), a onda se nađemo i pokazujemo šta je koja videla i kako i koliko nam se to dopada. Na kraju, kada odlučimo šta je najbolje odemo da isprobamo i ako nam stoji kupimo. 

4. Da li kupuješ online i koliko?
- Ne toliko često. Uglavnom kupujem samo knjige i po neki komad odeće. Sada sam naručila GlamBox i jeeedva čekam da stigne!  Woot!

5. Da li imaš omiljenu prodavnicu?
Nemam jer mi se nešto dopadne u jednoj, nešto u drugoj, a nešto u trećoj. ☺

6. Koji odevni predmet najviše kupuješ?
- Da razmislim. ... rekla bih haljine, ali ove godine mislim da su majice odnele krunu.

7. Da li više kupuješ šminku ili odeću?
- Odeću definitivno jer se uvek isto šminkam, tako da mi nova šminka i nije toliko često potrebna. 

8. Koja boja preovladava u tvom garderoberu?
- Crna! Mislim. Moram da proverim.
Posle provere: Ipak je roza, damn, a ja je čak ni ne volim toliko. Šta to znači?
Posle još jedne provere: Ipak je crna! Bilo mi sumnjivo da roza preovladava jer znam da sam se u nekoliko situacija požalila da mi je sva odeća crna. #NotReally

9. Umeš li da preteraš u šopingu?
- Pa kada je neki ogroman popust... ma ne.

10. Imaš li modnog uzora?
- Pa, mislim da nemam. Kod svake osobe je moguće da mi se dopadne neki njihov outfit, ali kada bih suzila dopadanje to bi onda mogla biti Fie Laursen. Njen stil mi je zaista savršen i sve što nosi mi se dopada. 


Za kraj jedno pitanje...
Da li odeću slažete po bojama ili po modelima (majice sa majicama, suknje sa suknjama i tako) ?
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

10 коментара:

  1. Wow. Nisam znao da cu ovoliko uzivati citajuci tvoj novi post :D A odgovor na pitanje je definitivno po bojama :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago. :) Po bojama, hm? Oduvek me zanimalo kako to izgleda, moraću jednom da poslažem odeću tako pa da vidim. :D

      Избриши
  2. Mnogo mi se dopadaju tvoji odgovori. ^_^ Odeću slažem po modelima. :)

    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super odgovori :) Ja sam svoju odjeću slagala po bojama, ali nakon nekog vremena postene nespretno :)

    ОдговориИзбриши
  4. Dopadaju mi se odovori. Po modelima definitivno. Ne bi bilo izvodljivo po bojama, jer je sve pretežno roze i crno. :D

    ОдговориИзбриши
  5. Super su odgovori. :) Ja odeću slažem po modelima. Jako je raznobojna, pa po bojama ne bi bilo izvodljivo. :D

    ОдговориИзбриши
  6. Ma kakvo slaganje, u ormaru mi je uglavnom Černobilj..
    Šalim se, po modelima :) Nemam baš toliko garderobe da bih mogla po nijansama :)

    Kapege life moments :)

    ОдговориИзбриши
  7. Great tag! In the meanwhile, what do you think of follow each other, maybe inspire each other? Please let me know! Have a lovely week :)

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post ! Sad sam saznala za tvoj blog i odmah se učlanilaa. :D ♥ I ja ću uskoro uraditi ovaj tag .

    Poseti moj blog . Ako ti se svidi , učlani se . -----------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...